Kijken vanuit de klant via customer journey mapping
Het gaat niet om de beste klantbeleving, wel om de juiste. Customer experience, oftewel klantbeleving, is de manier om emotioneel verbinding met klanten te ontwikkelen. Bedrijven die in de praktijk de juiste klantbeleving bieden, bouwen aan hun merk en leveren meer organische groei voor een bedrijf.
De workshop Customer Experience is ontwikkeld om in kleine groepen de gewenste klantbeleving te ontwikkelen voor klanten. Er wordt gebruik gemaakt van onze modellen en methodieken en de deelnemers krijgen inzicht in de Customer Journey Mapping aanpak.
De deelnemers leren hoe klanten over kanalen bewegen en wat hier achter zit en krijgen inzicht in het belang van verschillende klanttypes en wat dit betekent voor de dienstverlening. Daarnaast leren de deelnemers klantinteracties op maat te maken door in te leven in de verschillende klanttypes.
Na afloop van de workshop zijn de deelnemers in staat te kijken vanuit de klant en de 5 elementen van de juiste klantbeleving te gebruiken. Ze zijn in staat een customer journey te ontwikkelen en de mogelijkheden en kansen voor de organisatie te bepalen.