Aanvraag Individuele coaching
U wilt uw klanten de best mogelijke klantervaring bieden. Het zorgt er immers voor dat u als bedrijf meer successen kunt behalen, van meer betrokkenheid geniet en door kunt groeien. Social media kunnen u hierbij helpen. Met het nieuwe Instagram Stories kunt u de customer experience bijvoorbeeld aanzienlijk verbeteren.
Naast het posten van berichten op uw tijdlijn bij Facebook en Instagram, kunt u sinds vorig jaar berichten plaatsen die maar 24 uur zichtbaar zijn. Deze fotoās en videoās zijn vaak grappig bedoeld en ideaal om een kijkje achter de schermen te geven van uw organisatie. Veel grote merken gebruiken actief Instagram stories om te laten zien wat ze allemaal dagelijks doen. Wij geven u 5 mogelijkheden waarop u de klantervaring kunt verbeteren door middel van Instagram Stories.
In onderstaande video ziet u precies hoe Instagram Stories werkt.
Superzoom is ideaal om in te zetten wanneer u zaken extra goed in beeld wilt brengen. Denk aan de structuur van uw product, om een voorbeeld te noemen. De close-upbeelden zijn ook uitstekend om in te zetten bij wedstrijden. Neem een close-up van ƩƩn van uw producten en laat de klanten raden om welk product het gaat.
U kunt gebruik maken van tekst in uw verhalen op Instagram. Het is mogelijk om zelf de achtergrondkleuren en het lettertype te kiezen, waardoor u dit eenvoudig op uw huisstijl kunt aanpassen. Gebruik deze tekst bijvoorbeeld om uw openingstijden weer te geven, om acties te promoten of om uw klanten gewoon te begroeten.
Instagram heeft ook de Boomerang functie, waarmee u eenvoudig een reeks fotoās maakt die in de vorm van een video worden weergegeven. De video maakt automatisch een soort lus van de afbeeldingen, welke zowel voorwaarts als achterwaarts afgespeeld kunnen worden. Zo creĆ«ert u eenvoudig uw eigen unieke GIF. Instagram Boomerang is ideaal voor het maken van korte en sterke content. Deze content wordt erg gewaardeerd door klanten met een relatief korte aandacht spanne.
Live streams zijn tegenwoordig erg populair en vormen een uitstekende manier om de betrokkenheid te vergroten. U kunt live vragen van uw klanten beantwoorden, u kunt realtime productpresentaties houden of bijvoorbeeld een winnaar bekend maken van een wedstrijd die u eerder op social media heeft geplaatst.
Er is zeker niets mis met het gebruik van de reguliere Instagram Stories modus. U kunt gebruik maken van filters, stickers, locaties, GIFās, teksten, pictogrammen en hashtags. Deze modus is ideaal om uniek foto- en videomateriaal te delen, bijvoorbeeld om uw klanten te bedanken voor hun loyaliteit aan uw bedrijf.
Er zijn veel zaken die u kunt posten op uw Instagram Stories. Denk hierbij aan:
Het is goed om u optimaal in te zetten voor het realiseren van meer betrokkenheid met uw klanten. Benieuwd naar hoe wij u kunt ondersteunen en wat het u en uw organisatie kunt opleveren? Neem gerust eens contact op voor meer informatie of advies.
Ben jij geĆÆnteresseerd in Teaming en wil je weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Neem gerust contact op voor vrijblijvend advies.
In de onbevreesde organisatie bespreekt Amy Edmondson in drie delen de kracht, de toepassingen op het werk en de creatie van een onbevreesde organisatie, een organisatie waarin het leiderschap een veilige ruimte creƫert voor diversiteit en inclusie. Dit speelt een sleutelrol in organisaties die zich willen richten op groei, duurzaamheid en innovatie. Na het invullen van de onderstaande velden kan u de boekbespreking als document (pdf) downloaden.De onbevreesde organisatie
Extreme Teaming is een boek met een actuele boodschap die de kern blootlegt van succesvolle bedrijfsvoering: vertrouwen creƫren en kaders zetten. Stap voor stap leggen de auteurs hoe leiders via Teaming succesvol kunnen bijdragen aan de bedrijfsvoering op het gebied van innovatie, productiviteit en conflictoplossing. Na het invullen van de onderstaande velden kan u de boekbespreking als document (pdf) downloaden.Extreme Teaming
Teaming is gebaseerd op het idee dat we, in een complexe omgeving met uitdagende opdrachten en een continu veranderende klantvraag, nooit meer uit kunnen gaan van statische concepten. We hebben alles en iedereen nodig om innovaties te doen, om resultaten te boeken en om mensen betrokken te laten zijn. Leiders worden uitgedaagd zowel op het gebied van motiveren als faciliteren. Na het invullen van de onderstaande velden kan u de boekbespreking als document (pdf) downloaden.Teaming
Als leiders verandering willen faciliteren en de ontwikkeling van individuen en teams stimuleren dan heb je gedeelde beelden nodig. Overeenstemming over modellen en concepten waardoor de discussie effectiever kan worden gevoerd, snelheid in besluitvorming wordt gerealiseerd en de verbinding tussen mensen tot stand kan komen.
Het versterken en ontwikkelen van aanpassingsvermogen. Motiveren van mensen door aandacht te besteden aan het versterken van kennis en vaardigheden. Daarbij is voor Teaming leidend dat de focus ligt op wendbaarheid als kerncompetentie. Wendbare individuen en teams leiden in Teaming tot het optimaal gebruik van informatie en kwaliteiten. Daarbij worden statische modellen losgelaten.
Teaming valt of staat bij de inbreng van kennis, vaardigheden en expertise van binnen en buiten bestaande teams. Inbreng van mensen die meningen willen geven, vragen durven stellen en uitdagingen doen. Daarvoor creƫert een leider de atmosfeer waarin dit mogelijk is. Oprechte nieuwsgierigheid en continu leren zijn de leidende begrippen hierin.
Mensen motiveren en de focus op relaties en communicatie leggen kan alleen als er een visie als het fundament onder een beweging. Mensen hebben als individu en als teamlid een perspectief nodig om keuzes te kunnen maken en commitment te laten zien. Vooral het omarmen van het waarom achter een visie is daarbij van belang. Niet het corporate papier maar het eigen verhaal is daarbij leidend