Advies

Communicatietraining omdat écht contact waardevol is.

Je wilt dat medewerkers meer kunnen betekenen voor klanten om klanten te binden en meer commercie uit bestaande relaties te behalen. Ook dat ze de juiste klantbeleving in de praktijk te brengen en de klanttevredenheid verhogen in alle kanalen. Snel en efficiënt alle klantcontact kunnen afhandelen, of leren om invulling te geven aan de klantbehoefte achter de vraag. Hoe zorg je ervoor dat mensen de juiste mindset en vaardigheden hebben om het gewenste gedrag in de praktijk te brengen?

Klanten zoeken contact met een bedrijf, omdat zij bepaalde behoeften hebben. Ze zoeken naar een oplossing, naar advies wat hen vooruit helpt. Medewerkers zijn getraind in het toepassen van het beleid en het proces dat ontworpen is om efficiënt en effectief de klant te helpen. Deze interne focus leidt vaak tot een waslijst van ‘onmogelijkheden’ voor klanten. Wel eerlijk, maar de klant heeft niks aan wat je niet voor ze kan doen.

Communicatietraining van EarlyBridge:

  • werkt vanuit de principes van ‘experience based training’ en de 5 bouwstenen van klantgerichtheid.
  • op het gebied van: sales, klanttevredenheid, Net Promotor Score, service excellence, klant-emotie, omgaan met klachten of agressie en klantgerichtheid.
  • geeft inzicht in gedrag en hoe ermee om te gaan voor een positieve uitkomst.
  • zijn persoonlijke, praktische en impactvolle programma’s.

Neem contact op om meer te weten over wat onze aanpak bijzonder maakt:

Babette Koelemaij
+31 (0)6 – 1371 02 05
Cursus niet gevonden

()
(

    )
    (
      )
      ()
      ()
      ()