People driven change,
omdat resultaat begint met mensen.

Mensen maken het verschil. Altijd. Want successen worden behaald door het gedrag van mensen. Bij EarlyBridge brengen wij mensen in beweging. Met als doel een duurzame gedragsverandering bij leiders en medewerkers op gang te brengen en te houden. Omdat resultaat begint en eindigt met mensen.

  • Hoe motiveer ik mijn medewerkers om de klant centraal te stellen in hun denken en doen?
  • Hoe faciliteer ik mijn medewerkers om zelfstandig bij te kunnen dragen aan de bedrijfsdoelen?
  • Hoe krijgen we onze mensen in beweging?

De klant echt centraal stellen vraagt focus en commitment. Het vereist dat je organisatie CX als een leidend principe omarmt, doorleeft en waarmaakt – elke dag. Denk je groot, begin je klein en handel je intelligent?
Of is het tijd voor een gedurfde stap om oude patronen te doorbreken en richting een echt klantgerichte organisatie te gaan?

Hoe motiveer en faciliteer je je mensen om klantgericht te denken en doen? Lees hier onze whitepaper over Organize to Learn.


Incompany
Onze incompany trajecten zijn afgestemd op de strategie en doelen van uw organisatie. We vinden een mix van vormen die passen bij uw situatie: live of online training, coaching, e-learning en microlearnings. Daarbij adviseren we uitgebreid over communicatie, uitrol en borging. We zetten in op merkbare en meetbare gedragsverandering. Daarom houden we de theorie kort en oefenen we met dilemma’s uit de praktijk. Zo brengen we organisaties in beweging om hun ambities te realiseren.

Trainingen
Daarnaast helpen we individuele medewerkers te groeien met een uitgebreid aanbod van open trainingen. Een training van EarlyBridge is persoonlijk, uitdagend en impactvol. Van uitgebreide leerwegen tot korte inspiratiesessies, daarmee helpen we mensen in hun kracht te komen. Want als jij in je kracht zit, winnen we allemaal.

Mensen en partijen waar wij graag mee samenwerken:

Ons Team

Kathy van de Laar

Kathy is gecertificeerd customer experience professional (CCXP) en lid van de Board of Directors van de Customer Experience Professionals Association (CXPA). Zij is gespecialiseerd in customer experience, en organisatieontwikkeling vraagstukken.

Andrea Brandes

Andrea gelooft in de kracht van écht en oprecht contact. Haar passie is om organisaties en medewerkers in beweging te krijgen.
Om dit te bereiken nodigt zij uit, moedigt aan en stelt met lef de juiste vragen om te veranderen.

Babette Koelemaij

Babette heeft een brede ervaring op het gebied van leiding geven, coaching en projectmanagement. Haar inzichten in strategie en praktijk zorgen voor concrete leertrajecten met impact.

Jessica Wilms

Jessica is persoonlijk, energiek en enthousiast. Ze gaat de uitdaging aan om zo individueel mogelijk te trainen en te coachen, waarin plezier en openheid belangrijke bouwstenen zijn. Ze ziet bij iedere deelnemer potentie, creëert een nieuwe mindset door het stellen van vragen, daagt uit en moedigt aan om aan de slag te gaan met verandering.