De klant centraal stellen
De Customer Centric Leadership Challenge is een combinatie van mindset, skillset en toolset. In drie stappen zetten wij u en uw organisatie op scherp:
- U analyseert de huidige volwassenheid van uw organisatie rondom klantgerichtheid. U reflecteert op uw klantbeloftes en u daagt uzelf en uw organisatie uit op het bewijs daarvan in de praktijk. Hoe klantgericht zijn we – echt? Wat zijn onze sterktes, zwaktes, kansen en risico’s? Wij activeren en motiveren mensen om klantgerichter te willen zijn in hun dagelijks praktijk, op hun eigen manier.
- U verdiept u in de vaardigheden van klantgericht leiderschap om uw medewerkers bewust, betrokken en bekwaam te laten zijn en het belang van de klant samen te brengen met het belang van het bedrijf. U maakt een klantstrategie op 1 A4 om u en uw organisatie richting te geven in hoe u het verschil gaat maken. U maakt een 30-60-90 dagen plan en zet de eerste stap.
- U werkt samen in de praktijk door in 90 dagen uw eerste resultaten te laten zien. U wordt ondersteund door een eigen customer experience coach om merkbaar en meetbaar resultaten zichtbaar te maken voor uw organisatie.