EarlyBridgeWelkom en tot ziens!0Welkom en tot ziens! Een dubbel interview met Sanja en Roely Wie is Sanja? Sanja: “Ik ben Sanja, bijna 39…
EarlyBridgeMaak kennis met Jessica Wilms0Maak kennis met Jessica Wilms Jessica is een waardevolle aanvulling op het vaste team van EarlyBridge. Jessica startte haar samenwerking…
EarlyBridgePOSITIEF LEIDERSCHAP0Positief leiderschap Dé gamechanger voor leiders van nu Positief leiderschap wekt positieve energie op die de groei van mensen en…
EarlyBridgeHow to move people0HOW TO MOVE PEOPLE Je strategie vertalen naar resultaten: hoe doe je dat? Als leider heb je een belangrijke uitdaging…
EarlyBridgeVan onzekerheid naar verbinding en groei0Van onzekerheid naar verbinding en groei, de post-corona-uitdaging. Met de terugkeer naar kantoor is een nieuw begin in zicht. We…
EarlyBridgeDurf jij je als leider bloot te geven?0Durf jij je als leider bloot te geven? Kwetsbaarheid. Veel leiders worstelen hiermee voor zichzelf op het werk. “Fouten maken…
EarlyBridgeHoe houdt u uw klanten tevreden tijdens piekdrukte?0Veel bedrijven hebben te maken met piekdrukte. Normaal gesproken gebeurt dit alleen in bepaalde perioden van het jaar, bijvoorbeeld in…
EarlyBridgeTip: Maak gebruik van een visuele Klantreis!0Bedrijven zijn allemaal wel bekend met de customer journey, ofwel de klantreis. Toch kan niet elk bedrijf daadwerkelijk alle stappen…
EarlyBridgeSteeds kritischere consumenten: hoe gaat u er mee om?0De consument van 2021 gedraagt zich anders dan de consument van 2019. De coronacrisis heeft een belangrijke rol gespeeld in…
EarlyBridge6 Manieren om de beslissingen van uw klanten te beïnvloeden0U wilt dat uw klant beslist om een aankoop bij u te doen. Het spreekt voor zich dat u het…
EarlyBridgeMaak kennis met Theo Ybema0Binnen het team van EarlyBridge is Theo Ybema onze ervaren Learning Producer. Hij is verantwoordelijk voor de inhoud van de…
EarlyBridgeHaal het beste uit uw klantenservice team: 5 tips!0Uw klantenservice team is belangrijk voor uw bedrijf. Dit team vormt hét aanspreekpunt voor klanten en een fijn, persoonlijk klantcontact…