Incompany | Customer Experience

De klant centraal stellen gaat om het belang van de klant samenbrengen met het belang van je bedrijf.

Als customer experience professional word je continu uitgedaagd om de waarde van CX voor jouw organisatie te bewijzen. Om de C-suite en jouw stakeholders te betrekken en om te zetten in CX-kampioenen. Om hun vertrouwde adviseur te zijn voor alles wat met ‘klant’ te maken heeft.

De klant echt centraal stellen in jouw bedrijf vereist focus en commitment om van een verdien-om-te-investeren-benadering over te gaan naar CX als een leidend principe van je organisatie die aandacht en budget vereist. Denk je groot, begin je klein en handel je intelligent? Of is een gedurfde stap nodig om uit oude patronen te breken en door te breken naar een echt klantgerichte organisatie?

Onze Customer Experience programma’s kenmerken zich door:

  • een strategische basis gebaseerd op de 6 disciplines van de Customer Experience Professionals Association (CXPA) en onze eigen 5 bouwstenen voor klantbetrokkenheid.
  • een combinatie van leren en practica om je te helpen jouw CX-activiteiten te koppelen aan de strategische ambities en gewenste prestatieresultaten van je organisatie.
  • inzicht in het CX-ecosysteem en hoe je invloed kunt uitoefenen en stappen naar succes kunt zetten.
  • een persoonlijk plan voor succes voor jou en je team om je ambities vooruit te helpen.

Neem contact op om meer te weten over wat onze CX-aanpak bijzonder maakt:

Kathy van de Laar
+31 (0)6 – 2124 12 45

Ervaar onze Customer Experience programma’s!

Werken aan een klantgerichte organisatie vereist doel, focus en commitment op alle niveaus van de organisatie.

Customer experience in de praktijk; Customer Centric Leadership  

Een CX-professional met impact heeft een combinatie van mentale kracht, kennis en vaardigheden nodig om de organisatie rondom de klant in beweging te zetten voor tastbare en meetbare CX-resultaten. Waar te beginnen? Waar sta je in je CX-volwassenheid? Hoe kun je je activiteiten afstemmen op de strategie, doelstellingen en prestatiedoelen van je bedrijf? Hoe kun je je vaardigheden en die van jouw CX-team ontwikkelen? Hoe kun je laten zien dat CX centraal staat in het succes van je organisatie – op korte en op lange termijn?

Een klantbelevingsaanpak die jou en je organisatie in beweging brengt.

We bieden complete programma’s gericht op mindset, vaardigheden en gedrag om je te ondersteunen bij jouw uitdaging als CX-leider.

In onze Customer experience en Customer centricity-trainingen leer je omgaan met de dynamiek en uitdagingen van je dagelijkse praktijk en je ambitie als echte CX-leider voor de toekomst – nu – waarmaken.

De ultieme ervaring is de Customer Centricity Leadership Challenge.

In de Customer centricity Leadership Challenge word je uitgedaagd om je bestaande patronen te herkennen en te doorbreken. Door ruimte te creëren voor nieuwe perspectieven kun je experimenteren en nieuw gedrag leren om CX en jouw ambities waar te maken.

Je begint met een driedaags BOOST-kamp, ​​een combinatie van fysieke en mentale uitdagingen om je op scherp te zetten, nieuwe inzichten en vaardigheden aan te bieden en je Customer centricity-plan te maken. Aan het einde presenteer je je plan en draai je om om het in de praktijk te brengen.

De komende 12 maanden werk je samen met je CX-coach die je blijft uitdagen om na te denken en te groeien in je dagelijkse werk. Een investering in jezelf en jouw team. Jij en je team zullen continu nieuwe inzichten krijgen in jezelf en hoe je met de sterktes die je hebt CX op het volgende niveau kunt brengen binnen je bedrijf.

Thema’s

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Ben jij geïnteresseerd in Customer Experience programma’s en wil je weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Neem gerust contact op voor vrijblijvend advies.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Lees meer over ons privacybeleid.

Menu