Incompany | Communicatie

Communicatie omdat écht contact waardevol is.

Je wilt dat medewerkers meer kunnen betekenen voor klanten om klanten te binden en meer commercie uit bestaande relaties te behalen. Ook dat ze de juiste klantbeleving in de praktijk te brengen en de klanttevredenheid verhogen in alle kanalen. Snel en efficiënt alle klantcontact kunnen afhandelen, of leren om invulling te geven aan de klantbehoefte achter de vraag. Hoe zorg je ervoor dat mensen de juiste mindset en vaardigheden hebben om het gewenste gedrag in de praktijk te brengen?

Klanten zoeken contact met een bedrijf, omdat zij bepaalde behoeften hebben. Ze zoeken naar een oplossing, naar advies wat hen vooruit helpt. Medewerkers zijn getraind in het toepassen van het beleid en het proces dat ontworpen is om efficiënt en effectief de klant te helpen. Deze interne focus leidt vaak tot een waslijst van ‘onmogelijkheden’ voor klanten. Wel eerlijk, maar de klant heeft niks aan wat je niet voor ze kan doen.

Communicatietrainingen van EarlyBridge:

  • werken vanuit de principes van ‘experience based training’ en de 5 bouwstenen van klantgerichtheid.
  • op het gebied van: sales, klanttevredenheid, Net Promotor Score, service excellence, klant-emotie, omgaan met klachten of agressie en klantgerichtheid.
  • geven inzicht in gedrag en hoe ermee om te gaan voor een positieve uitkomst.
  • zijn persoonlijke, praktische en impactvolle programma’s.

Neem contact op om meer te weten over wat onze aanpak bijzonder maakt:

Babette Koelemaij
+31 (0)6 – 1371 02 05

Ervaar de impact van onze Communicatietraining!

Actief werken aan klantgerichtheid en effectief communiceren voor betere resultaten.

EarlyBridge ontwikkelt en implementeert communicatie- en klantgerichtheidstrainingen die zo dicht mogelijk op de praktijk aansluiten; herkenbaar en direct toepasbaar. Je leert aansluiten bij je klant en hun behoefte, om ze beter te begrijpen zodat jij jouw oplossing en advies eraan kan koppelen. Het belang van je klant samenbrengen met het belang van je bedrijf is het ultieme succes.

Fit for the future nu!

Wij bieden volledige programma’s gericht op mindset, vaardigheden en gedrag om je te ondersteunen door jouw organisatie of team naar een hoger niveau te brengen. In onze communicatietrainingen leer je omgaan met de dynamiek en de uitdagingen van jouw dagelijkse praktijk én structureel en effectief werken aan de toekomst. Je leert vanuit de klant denken en handelen zodat je nog betere resultaten kan behalen. Het belang van de klant samenbrengen met het belang van je bedrijf. Je wordt uitgedaagd om jouw bestaande patronen te herkennen en doorbreken en door ruimte te creëren om te experimenteren en nieuw gedrag aan te leren. Door nieuw gedrag te verankeren in de praktijk word jij “fit for the future”.

Value-based Selling maakt je waarde zichtbaar voor commercieel succes.

We leven in een wereld waarin het aanbod van producten en diensten groot is en klanten overspoeld worden met informatie en keuzestress ervaren. Door onderscheidend te zijn en waarde toe te voegen daar waar de klant het nodig heeft ben je in staat je verkoopkansen te vergroten. Een van je uitdagingen als salesprofessional is het achterhalen van de problemen en behoeftes van je klant. Weten wat er speelt, nog beter dan de klant zelf.

Door inzichten in wat je klant beweegt kan je waarde toevoegen daar waar de klant het nodig heeft. En kan je je onderscheiden ten opzichte van je concurrenten. Met value-based selling koppel je de waarde van je oplossing aan de persoonlijke en zakelijke doelstellingen van je klant waardoor je je beter presteert als verkoopprofessional.

Onderscheidende klantbeleving maakt het verschil.

Een onderscheidende beleving is altijd mensenwerk. Inzicht in je klant, begrip voor hun behoefte en de vaardigheden om je klant te helpen in het kanaal waarin zij contact met je zoekt. De emotie en de inhoud van de klantvraag herkennen, erkennen en oplossen tot de tevredenheid van je klant is topsport. Je bent pas onderscheidend wanneer je klant je onderscheidend vindt.

Met inzicht in de klant, hun behoefte en door écht te luisteren naar je klant kan je het verschil maken. Met de training ‘Onderscheidende Klantbeleving’ leer je omgaan met de 5 bouwstenen voor onderscheidend klantcontact. Met nieuwe vaardigheden en praktische handvatten ben je in staat om je klantbeleving aan te laten sluiten bij de verschillende klanttypes en een gunfactor te creëren. Met als doel om van elk contact een onderscheidende klantbeleving te maken.

Portfolio en cases:

Thema’s

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Ben jij geïnteresseerd in Communicatieprogramma’s en wil je weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Neem gerust contact op voor vrijblijvend advies.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Lees meer over ons privacybeleid.