Effectief communiceren

De basis van succes!

U wilt meer betekenen voor uw klanten. U wilt op korte termijn resultaten behalen, maar ook uw klanten over de lange termijn tevreden stellen en behouden. U wilt uw medewerkers in staat stellen om klantrelaties te bouwen. Waar kunt u beginnen? De cursus ā€˜De gunfactor creĆ«ren’ is ontwikkeld om in kleine groepen de basis te leggen voor succesvolle klantcontacten en klantbindingen. Er wordt veel met eigen dilemma’s en casussen van deelnemers geoefend.

De deelnemers krijgen inzicht in de drie fasen van het goede gesprek en het belang van elke fase. Ze leren om een ā€˜gun effect’ te creĆ«ren en ruimte in het gesprek benut kan worden.

Na afloop van de training zijn de deelnemers in staat het klantcontact effectief en efficiƫnt in te vullen op basis van de drie fasen van het goede gesprek. Ze kunnen communicatieve vaardigheden toepassen op basis van klanttype en leren het belang van de klant samen te brengen met het belang van het bedrijf.

De deelnemers kunnen communicatievaardigheden toepassen om ruimte in het klantcontact te creƫren om service en commercie samen te brengen vanuit de klantperspectief voor succesvolle klantcontacten.

Praktische informatie

Voor wie

  • Callcenter medewerkers
  • Verkoop medewerkers
  • Retail en winkel medewerkers
  • Binnendienst en buitendienst

Competenties

  • Inlevingsvermogen
  • Luisteren
  • Doelgericht vragen stellen
  • Klantgerichtheid

Details

  • Locatie: Inhouse bij u
  • Duur: 8 uur
  • Groepsgrootte: 8-12
  • Investering: € 1995,-

Interesse?

EarlyBridge zet uw gehele organisatie in beweging. Naar hogere klantgerichtheid, meer verkoop, efficiƫntie, kortom: naar prestatie. Met een praktische mix van advies en training leren wij managers een cultuurverandering in gang te zetten en hiervoor medewerkers te mobiliseren.

[contact-form-7 id=”2413″]