De basis van succes!
U wilt meer betekenen voor uw klanten. U wilt op korte termijn resultaten behalen, maar ook uw klanten over de lange termijn tevreden stellen en behouden. U wilt uw medewerkers in staat stellen om klantrelaties te bouwen. Waar kunt u beginnen? De cursus āDe gunfactor creĆ«renā is ontwikkeld om in kleine groepen de basis te leggen voor succesvolle klantcontacten en klantbindingen. Er wordt veel met eigen dilemmaās en casussen van deelnemers geoefend.
De deelnemers krijgen inzicht in de drie fasen van het goede gesprek en het belang van elke fase. Ze leren om een āgun effectā te creĆ«ren en ruimte in het gesprek benut kan worden.
Na afloop van de training zijn de deelnemers in staat het klantcontact effectief en efficiƫnt in te vullen op basis van de drie fasen van het goede gesprek. Ze kunnen communicatieve vaardigheden toepassen op basis van klanttype en leren het belang van de klant samen te brengen met het belang van het bedrijf.
De deelnemers kunnen communicatievaardigheden toepassen om ruimte in het klantcontact te creƫren om service en commercie samen te brengen vanuit de klantperspectief voor succesvolle klantcontacten.