Excellente service

De Ʃchte oplossing bieden

U wilt dat uw medewerkers meer kunnen betekenen voor uw klanten om klanten te binden en meer commercie uit bestaande relaties te behalen. U kunt snel en efficiƫnt alle vragen binnen het klantcontact afhandelen, of u kunt leren om invulling te geven aan de klantbehoefte achter de vraag. Hoe kunt u er achter komen wat de echte klantbehoefte is?

Deze training is ontwikkeld om in kleine groepen te leren ontdekken en ingaan op de echte klantbehoefte in het klantcontact. Er wordt veel met eigen dilemma’s en casussen van deelnemers geoefend.

Deelnemers leren zich te verplaatsen in verschillende klantscenario’s en de juiste vragen stellen om samen met de klant naar hun behoeft achter de vraag vast te stellen. Ze leren hun inlevingsvermogen te vergroten vanuit verschillende klanttypes, en het verschillen tussen de types.

Na afloop van de training zijn de deelnemers in staat de klantbehoefte achter de vraag vast te stellen. Ze zijn in staat om zich in te leven en mee te denken in oplossingen vanuit het bedrijf en vanuit de klant zelf. De deelnemers kunnen gesprekstechnieken toepassen om de kernbehoefte te identificeren. En gebruiken gesprekstechnieken om een op maat oplossingen aan te bieden vanuit het bedrijf en de klant bewust te maken op hun eigen oplossingsvermogen.

Praktische informatie

Voor wie

  • Callcenter medewerkers
  • Verkoop medewerkers
  • Retail en winkel medewerkers
  • Binnendienst en buitendienst

Competenties

  • Inlevingsvermogen
  • Effectief luisteren
  • Doelgericht vragen stellen
  • Resultaatgerichtheid

Details

  • Locatie: Inhouse bij u
  • Duur: 8 uur
  • Groepsgrootte: 8-12
  • Investering: € 1995,-

Interesse?

EarlyBridge zet uw gehele organisatie in beweging. Naar hogere klantgerichtheid, meer verkoop, efficiƫntie, kortom: naar prestatie. Met een praktische mix van advies en training leren wij managers een cultuurverandering in gang te zetten en hiervoor medewerkers te mobiliseren.

[contact-form-7 id=”2413″]