Fijne feestdagen en een klantvriendelijk 2021!

Het einde van 2020 is bijna aangebroken! Een jaar dat voor veel mensen en organisaties erg uitdagend was, ook voor EarlyBridge. Wij hebben onze offline trainingen in een hele korte tijd zoveel mogelijk vertaald naar een online omgeving. Wij waren al jaren bezig met ā€˜blended learning’, maar afgelopen jaar kwam deze trend in een stroom versnelling! We hopen dat je 2020 gezond bent doorgekomen en thuiswerken je inmiddels prima afgaat.

Ondanks alle corona regels hebben we afgelopen jaar toch weer tientallen organisaties mogen begeleiden naar een betere klanttevredenheid. Daar zijn we ons team natuurlijk erg dankbaar voor!

We hopen dat we in 2021 onze offline trainingen en programma’s weer in de oorspronkelijke staat mogen houden. Sommige vaardigheden kun je simpelweg moeilijk leren via een beeldscherm. Het aanleren van gedrag en nieuwe vaardigheden gaat beter door dit in de praktijk met een trainer te oefenen.

Namens het hele team van EarlyBridge wensen wij je fijne feestdagen en een klantvriendelijk 2021!

Vorig bericht
Digitalisering is voor veel gemeenten een uitdaging
Volgend bericht
5 Veranderingen in klantverwachtingen door COVID-19

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.