Het einde van 2018 komt in zicht. Het was voor ons een jaar waarin we weer honderden medewerkers hebben getraind en advies hebben gegeven over het verbeteren van hun klantcontact. Wij danken onze zakelijke relaties voor het vertrouwen in ons team en de prettige samenwerking. We kijken uit naar 2019. Ook volgend jaar zullen we ons in blijven zetten om de communicatie en customer experience te blijven verbeteren

Best gelezen artikelen van 2018

Zoals u wellicht heeft gemerkt op LinkedIn en Twitter schrijven wij veel blogs met tips en inspiratie. In 2018 hebben we wekelijks een inspirerend artikel met u gedeeld. Hierbij een overzicht van de best gelezen artikelen. Deze kunt u dan nogmaals op uw gemak doornemen.

  1. 8 Kenmerken van succesvolle teams
  2. Kwalitatief interviews een must bij customer journey mapping
  3. 10 Manieren om impact te hebben met customer journey mapping!
  4. 5 Tips om het gedrag van uw klanten te beĆÆnvloeden
  5. 4 Fases van vertrouwen voor succes!

Op naar 2019

Heeft u met plezier onze blogs gelezen, maar mist u nog specifieke onderwerpen? Laat het ons dan weten door contact met ons op te nemen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.