full
border
#666666
http://www.earlybridge.nl/wp-content/themes/eb2014/
http://www.earlybridge.nl/
#005d83
style3

Workshop Customer Journey Mapping

We are professional.

Workshop ‘Customer Journey Mapping’

In deze workshop gaat u de reis die de klant maakt – door de wereld van uw merk – zelf ervaren.


Kathy van de Laar, partner

Deze workshop wordt verzorgd
door Kathy van de Laar

Het is een dag vol eye-openers en inspiratie. Aan de hand van een praktijkcase wordt u meegenomen in de wereld van uw klant, waardoor u nieuwe inzichten krijgt in wat voor de klant van belang is. Door middel van het EarlyBridge Kwadrant Model leert u hoe u Customer Journey Mapping kunt inzetten om uw organisatie klantgerichter en effectiever te maken.

 

Heeft u een vraag? Bel (+316 212 412 45) of mail (kathy@earlybridge.com) met Kathy.

Vul onderstaande gegevens in en we nemen snel contact met u op om de mogelijkheden voor u organisatie te bespreken.

Wat ga je leren?

•  Hoe je door middel van het vijf stappen klantinteractiemodel en de Customer Journey Mapping methodiek je bedrijf kunt onderscheiden in de markt.

• Hoe je deze methodiek kunt gebruiken om keuzes te maken in de klantbediening om kosten te besparen en klantbehoud te versterken.

• Hoe je in de huid van je klant kunt kruipen en hoe de klant tevreden gesteld kan worden, door het combineren van strategie en tactiek.

• Hoe je de sterke en zwakke punten van klantcontactkanalen kunt herkennen en gebruiken, om maximale impact op klanten te hebben.

• Hoe je een customer journey bouwt, op basis van het profiel van je klantenbestand.

Naam *

E-mail *

Bedrijf *

Telefoon

default
Loading posts...
magnifier
#005d83
off
none
loading
off