full
border
#666666
http://www.earlybridge.nl/wp-content/themes/eb2014/
http://www.earlybridge.nl/
#005d83
style3

Training – NPS BOOSTcamp

We are professional.

NPS BOOSTcamp Houding & Gedrag

De sleutel voor het verbeteren van de Net Promotor Score zit vaak in de houding en het gedrag van medewerkers. De uitdaging is om de klantinteractie af te stemmen op de klant, op de medewerker èn op de merkwaarden.

EarlyBridge heeft veel ervaring met NPS programma’s. Om specifiek te werken aan het verbeteren van houding & gedrag hebben wij een programma ontwikkeld waarin medewerkers worden gestimuleerd om vanuit hun persoonlijke kracht beter aan te sluiten op de emotie van de klant en een onderscheidende customer experience te bieden.

Het programma wordt op maat gemaakt voor de uitdagingen binnen uw bedrijf. Afhankelijk van uw wensen en de problematiek is er een ééndaags of tweedaags programma. Het programma is verankerd in een vast aantal componenten aangevuld met casuïstiek uit uw praktijk:

  • Teamleiders/managers activeren op ondersteuning van medewerkers.
  • Medewerkers motiveren om te willen verbeteren.
  • Oefenen van vaardigheden op basis van o.a. onze modellen voor klantcontact, positief taalgebruik, framing, priming, e.d.
  • Borgen van houding & gedrag via training reinforcement
  • Meten van vooruitgang en eventuele gerichte interventies plegen voor maximaal resultaat

Elke organisatie heeft eigen uitdagingen. Wij komen graag langs om met u te sparren over uw uitdaging om deze te vertalen naar een passende aanpak. EarlyBridge is zeer ervaren in verandertrajecten en transformatie bij grote complexe organisaties. Wij hebben veel kennis en ervaring met NPS trajecten en helpen u om uw ambities te realiseren.

Meer informatie

Naam *

E-mail *

Bedrijf *

Telefoon

Meer informatie

default
Loading posts...
magnifier
#005d83
off
none
loading
off