full
border
#666666
http://www.earlybridge.nl/wp-content/themes/eb2014/
http://www.earlybridge.nl/
#005d83
style3

Over EB – Onze aanpak

We are professional.

Praktisch en resultaatgericht

Door de inzet van onze eigen methodieken ondersteunen wij u in het bouwen van sterke en winstgevende klantrelaties.

Om uw te ondersteunen in het bereiken van uw doelstellingen en ambities, maken wij gebruik van twee methodieken. Deze bieden u het voordeel van onze jarenlange praktijkervaring in het ontwikkelen van tastbare oplossingen voor u en uw klanten.

Kwadrant Model

EarlyBridge_Kwadrant_Model

 

Customer Journey Mapping kan u in de breedste zin ondersteunen om uw doelstellingen te bereiken. Het kan in meerdere vormen en met verschillende doelen worden toegepast. Om u bewust te maken van de mogelijkheden hebben wij het Kwadrant Model ontwikkeld. Het is een visualisatie van het startpunt en het verloop van een verandertraject naar klantgerichtheid, hogere verkoop, meer efficiency, hogere NPS of om het even welke doelstelling u wilt realiseren.

Wij adviseren u hoe u het Kwadrant Model kunt toepassen om uw Customer Journey Mapping -traject meerwaarde te geven. Het ultieme succes is bereikt wanneer het effect in de praktijk tastbaar is voor klanten en meetbaar is voor uw bedrijf.

 

Customer Engagement Model

 

EarlyBridge_Customer_Engagement_Model_NL

 

Ons Customer Engagement Model maakt gebruik van de vijf bouwstenen voor de juiste klantbeleving. Met behulp van dit model wordt u uitgedaagd de klant centraal te stellen om uw merk te activeren. Hiernaast maakt het model de relatie tussen klanttypologieën en klantbehoefte inzichtelijk teneinde uw organisatie te ondersteunen in het maken van de juiste multi-channel customer journey voor uw klanten.

default
Loading posts...
magnifier
#005d83
off
none
loading
off