full
border
#666666
http://www.earlybridge.nl/wp-content/themes/eb2014/
http://www.earlybridge.nl/
#005d83
style3

Klantgerichtheid & klantbeleving

Klantgerichtheid & klantbeleving

Driving customer performance. Daar staan wij voor. Wij geloven dat tevreden klanten de belangrijkste drijfveer zijn voor succesvolle business. Met een praktische mix van advies en training helpen wij u graag uw klanttevredenheid te verhogen en doelstellingen te realiseren.

 

Customer Journey Mapping

Aan de hand van Customer Journey Mapping worden de emoties en beweegredenen van uw klanten in kaart gebracht.

Door middel van diepte-interviews brengen wij de journey van uw klant in beeld. Emotionele en inhoudelijke factoren worden vanuit de klant verwerkt in een visuele customer journey. Uw organisatie krijgt inzicht in hoe uw proposities en dienstverlening bij uw klanten aansluiten. Met kennis over wat uw klant raakt, kunt u gericht investeren in uw toekomst.

Tip: Workshop ‘Customer Journey Mapping’. Meer info?

Customer Experience Management

Wij helpen u een op maat gemaakt customer experience-programma te bouwen, dat het belang van uw bedrijf samenbrengt met het belang van uw klanten.

Dit doen we door onze kennis en ervaring te combineren met uw kennis over uw bedrijf en uw klanten. Hiermee stellen wij u in staat om uw klantgerichte ambities ondersteuning en inhoud te geven. Aan de hand van uw unieke customer experience-strategie maken wij het voor u mogelijk om uw sterke punten te benutten en de zwakke te beperken. Hierdoor krijgt u de optimale mix van klantgerichtheid en bedrijfsprestaties.

Customer Insights

Via klantenpanels, klantenonderzoek en klanteninterviews geven wij u inzicht in wat uw klanten belangrijk vinden aan uw bedrijf en uw diensten.

Wij brengen de emotionele beleving van uw klanten in kaart en gaan na hoe zij de waarde van uw bedrijf en uw organisatie ervaren. Ook meten wij het huidige gedrag van uw klanten in de verschillende kanalen en geven wij aan hoe u uw organisatie hierop kunt afstemmen.

Klantgerichtheidstraining

Worstelt u met de combinatie van klantgerichtheid en verkoopdoelstellingen? Met onze klantgerichtheidstraining leren wij uw medewerkers communiceren vanuit de beleving van uw klant.

Door het effect van het medewerkersgedrag op uw klanten na te gaan vanuit onze experience-based benadering, bent u in staat uw medewerkers mee te nemen in het belang van de klant. Wij leren ze standaardoplossingen persoonlijk te maken en op maat aan te reiken aan de individuele klant. Dit resulteert in hoger medewerkersbetrokkenheid en maakt uw klanten tot ambassadeurs van uw merk. Op deze manier brengen wij klantgerichtheid echt in de genen van uw organisatie.

 

 

Bekijk ook Verandering & leiderschap

default
Loading posts...
magnifier
#005d83
off
none
loading
off