full
border
#666666
http://www.earlybridge.nl/wp-content/themes/eb2014/
http://www.earlybridge.nl/
#005d83
style3

20
jan

Het is niet aan te raden om een training te verzorgen, of te laten volgen, zonder aandacht te besteden aan reinforcement. Dit is niet alleen ons advies, maar ook dat van professor Art Kohn. Hij geeft namelijk aan dat maar liefst 70 procent van al het aangeleerde tijdens de training al binnen 24 uur weer […]

Geen reacties
Lees meer
13
jan

Er zijn verschillende vormen van kennis over brengen. Een van de beste methodes op het moment is micro-learning. Dit wordt ook wel microleren genoemd. Het gaat om het leren op een compacte en snelle wijze. Er wordt geleerd met behulp van digitale leerinterventies. Dit kunnen korte video’s zijn die veelal tussen de 0,5 en 5 […]

Geen reacties
Lees meer
06
jan

Teams behalen meer succes wanneer de teamleden op elkaar kunnen vertrouwen, in iedere situatie. Toch blijkt het in de praktijk niet altijd eenvoudig om een goede vertrouwensband te creëren binnen een team. Om een optimaal vertrouwen te realiseren moeten er 4 fases worden doorlopen. Wat die vier fases zijn bespreken we in dit blog. Optimaal […]

Geen reacties
Lees meer
30
dec

Customer Journey Mapping is een praktische tool die door iedere onderneming effectief ingezet kan worden. Er zijn veel verschillende manieren te noemen om echt impact te hebben met customer journey mapping. Hieronder vindt u 10 verschillende manieren die u kunt toepassen. 1. Spoor emoties op Klanten ervaren emoties tijdens de interactie met uw bedrijf. Het […]

Geen reacties
Lees meer
23
dec

Weet u precies wat uw klanten willen? Zoeken zij naar emotionele verbinding, naar een goede klantervaring of naar een gewoon goede service? Veel bedrijven kunnen precies vertellen wat klanten willen, maar wanneer het aan de klanten gevraagd wordt blijkt het toch anders in elkaar te zitten. Hieronder vindt u vijf punten die u helpen om […]

Geen reacties
Lees meer
16
dec

Bedrijven denken heel anders over de klantervaring die geboden wordt dan klanten. Maar liefst 3 op de 4 bedrijven geven aan dat de klant centraal staat en dat de klantervaring optimaal is. Wanneer aan de klanten van deze bedrijven wordt gevraagd of zij het hiermee eens zijn, dan geven 7 op de 10 personen aan […]

Geen reacties
Lees meer
09
dec

Het gedrag van klanten is tot op zekere hoogte te beïnvloeden. In fysieke winkels is hier al meerdere malen onderzoek naar gedaan. Zo werd hierbij bijvoorbeeld duidelijk dat klanten langer in een winkel blijven en meer kopen wanneer er muziek wordt gedraaid in de winkel dan wanneer er in stilte wordt geshopt. Dit is natuurlijk […]

Geen reacties
Lees meer
02
dec

De klantbeleving wordt door bedrijven vaak anders ingeschat dan de werkelijkheid aangeeft. Maar liefst 4 op de 5 ondernemingen geeft aan dat het bijzonder goed gesteld is met de klantgerichtheid binnen het bedrijf. Helaas staat hier tegenover dat nog geen 10 procent van de klanten van deze ondernemingen het hiermee eens is. De klantbeleving moet […]

Geen reacties
Lees meer
25
nov

Als ondernemer wilt u natuurlijk zorgen voor een optimale klantbeleving. De klantreis, ook wel de customer journey, is mede bepalend of de klant nog eens terugkeert of niet. U kunt deze klantreis analyseren en meer inzicht verkrijgen in deze klantreis door 5 bouwblokken aan te spreken. Hieronder vindt u een overzicht van deze 5 bouwblokken. […]

Geen reacties
Lees meer
18
nov

Het sociale gedrag van mensen kan worden gestuurd, ook op het werk. Veel factoren hebben invloed op de hersenen. De werkomgeving en de sfeer heeft bijvoorbeeld invloed op ons gedrag, maar ook de manier waarop er met ons wordt omgegaan heeft zo zijn effecten. Het pijn- en pleziercentrum in het brein draait vaak overuren. Het […]

Geen reacties
Lees meer
default
Loading posts...
magnifier
#005d83
off
none
loading
off