full
border
#666666
http://www.earlybridge.nl/wp-content/themes/eb2014/
http://www.earlybridge.nl/
#005d83
style3

21
okt

Het gedrag van mensen bestaat voor een aanzienlijk deel uit gewoonten. We beseffen het ons niet zo, maar deze gewoonten beïnvloeden ons leven dagelijks. Gewoonten ontstaan niet vanzelf. Deze ontstaan door keer op keer hetzelfde te herhalen totdat dit op den duur automatisch gaat. In de praktijk duurt dit soms wel 66 dagen waarbij de […]

Geen reacties
Lees meer
13
okt

Wat maakt een hotel tot hét beste hotel van Nederland? In 2017 werd The Toren in Amsterdam voor de zesde keer op rij door reissite Tripadvisor uitgeroepen tot beste hotel van ons land. De directeur van The Toren, Eric Toren, gaf na vier keer winst op rij een interview aan CustomerFirst. Hieruit kunnen we 5 […]

Geen reacties
Lees meer
08
okt

Vraagt u zich weleens af waarom het resultaat van trainingen in veel gevallen slechts matig is? Wij geven u graag het antwoord. Dit heeft namelijk alles te maken met een belangrijke ‘kwaliteit’ die mensen bezitten. We hebben het over de kwaliteit van het vergeten. Wij zijn ons bewust van deze bijzondere kwaliteit en kunnen u […]

Geen reacties
Lees meer
30
sep

Bedrijven promoten hun korte en heldere communicatielijnen naar de consumenten toe. Dat is natuurlijk fantastisch en vaak een USP. Alle klanten houden van transparant contact. We horen bedrijven een stuk minder over de interne communicatielijnen. Onderzoek van TrainTool heeft uitgewezen dat het hier helemaal niet zo goed mee gesteld is. Bijna de helft van de […]

Geen reacties
Lees meer
23
sep

Het aantal consumenten dat WhatsApp in Nederland gebruikt ligt volgens de laatste schattingen rond de 12 miljoen. De app is enorm populair om met elkaar te communiceren. Bij steeds meer organisaties en CX manager rijst de vraag om WhatsApp te gebruiken voor klantcontact. Steeds meer bedrijven doen het al en waarom eigenlijk? Hier zijn meerdere […]

Geen reacties
Lees meer
14
okt

Vanmorgen kwam er een monteur langs van Stedin om een “slimme” meter te installeren. Ik had deze aangevraagd omdat ik mijn energie verbruik beter bij wil houden, zeker na de aanschaf van een keramiek oven. Mijn ervaring nu is dat Stedin zelf niet zo “slim”is. Mijn ergernis begon al bij het aanvraagproces. Ik stuurde de […]

22
feb

Onlangs was ik weer verrast door de kracht van diepte interviews. Voor een klant van ons deed ik twaalf face to face diepte interviews bij de mensen thuis. Naast dat dit altijd heel leuke en gezellige gesprekken zijn, levert het heel veel op. Ik zat na te denken hoe dit soort interviews passen in het […]

Geen reacties
Lees meer
10
aug

Afgelopen week was mijn vrouw jarig en vooraf ging ik naar de Utrechtsestraat in Amsterdam om wat cadeaus te kopen. Een van de winkels die ik bezocht was Boekhandel Veenstra. Ik liep binnen, ging wat rondneuzen en uiteindelijk viel mij oog op een boek van een Poolse schrijver. Ik vroeg nog of het iets was […]

Geen reacties
Lees meer
17
jun

Onlangs hebben wij een nieuwe auto aangeschaft. Na wat alternatieven onderzocht te hebben kwamen we uiteindelijk uit bij een Volvo C30. Bij de Opel garage Stam in Utrecht stond het juiste exemplaar. Mijn vrouw en ik werden heel vriendelijk door Kevin ontvangen die de auto liet zien en vervolgens een proefrit gemaakt. (keurig online geregeld, auto stond klaar prima). Wat opviel […]

Geen reacties
Lees meer
default
Loading posts...
magnifier
#005d83
off
none
loading
off