full
border
#666666
http://www.earlybridge.nl/wp-content/themes/eb2014/
http://www.earlybridge.nl/
#005d83
style3

CX University – Online cursussen

We are professional.

On-Demand cursussen

Met de On-Demand cursussen van CX University ontvang je toegang tot CX kennis en thought leaders in het vakgebied. Met CXU’s Thought Leader Board werken wij continu om de meeste actuele CX kennis te verwerken in ons aanbod voor CX professionals. De cursussen zijn ontwikkeld op basis van de zes principes van de Customer Experience Professionals Association (CXPA):

• Customer Experience Strategy
• Customer Centric Culture
• Organizational Adoption & Accountability
• Metrics, Measurement & ROI
• VOC, Customer Insight & Understanding
• Experience Design & Improvement

Door de internet of things hebben klanten toegang tot een breed reeks kennis en informatie – alles is maar ‘one click away’. De klant van nu is machtiger en veeleisender dan ooit. Mede hierdoor zijn de spelregels voor bedrijven anders geworden. Zo is er een hoog niveau van drukte bij organisaties om dit beweging bij te benen en hun klant loyaal en tevreden te houden.

Om onze online cursussen te bekijken, klik hieronder de button.

default
Loading posts...
magnifier
#005d83
off
none
loading
off