full
border
#666666
http://www.earlybridge.nl/wp-content/themes/eb2014/
http://www.earlybridge.nl/
#005d83
style3

Team

We are professional.

EarlyBridge Amsterdam

Elke vorm van consultancy is ‘people business’. De kwaliteit van de consultant bepaalt het succes. Dat geldt in het kwadraat voor consultants op het gebied van customer experience management. Want dan gaat het over klanten. Dus over mensen en hun beweegredenen.

De kracht van EarlyBridge zit in de chemie tussen mensen. Het begon met de chemie tussen de twee oprichters, Kathy van de Laar en Christiaan Pothoven, allebei specialist in multi-channel klantinteractie en customer experience management. Nu, jaren verder, bestaat diezelfde chemie tussen alle professionals in het EarlyBridge netwerk. Ongeacht hun specialisme of werkterrein kenmerken zij zich door gedrevenheid, visie en passie voor het verbeteren van klantcontacten.

Kathy van de Laar

Partner
+31621241245

Haar drive en arbeidsethos schrijft ze zelf toe aan haar jeugd op het platteland van Iowa. In de VS deed ze waardevolle werkervaring op met de contactcenters van giganten als AT&T, Merck en IBM.

Een Nederlandse echtgenoot bracht haar naar Europa, waar ze vanuit Parijs de directe kanalen van IBM coördineerde voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Na nog een jaartje Londen bouwde ze een nieuwe consultancy carrière op in Nederland. In deze rol was ze verantwoordelijk voor het bovengenoemde ABN AMRO-project ‘Triple Sales’ en leerde zij Christiaan Pothoven kennen.

Christiaan Pothoven

Partner
+31611951125

Al op zijn veertiende beschouwde Christiaan Pothoven de wereld graag van een afstand – als solo zweefvlieger. En in zijn studietijd (RU Groningen) bewees hij zich als ondernemer door een florerend computerbedrijfje te starten. Als afgestudeerd bedrijfseconoom werkte hij jarenlang in diverse management functies voor ABN AMRO waar hij zich ontwikkelde tot specialist in multi-channel klantinteractie en de synergie tussen de verschillende distributiekanalen. De afgelopen jaren heeft Christiaan zich verder ontwikkeld als coach via opleidingen bij Phoenix (Professionele Communicatie) en is DISC en Belbin gecertificeerd.

Ronald van Aggelen

Partner
+31653704157

Vanuit de passie om mensen verder te brengen werkt Ronald al 25 jaar als ondernemer op het gebied van mens en prestaties.
Hij is grootgebracht in de corporate omgeving van KLM en Campina en heeft nu grote en kleine organisaties als klant. Beïnvloeding is zijn vakgebied en de samenwerking met de Universiteiten van Tilburg, Amsterdam en Stanford geeft de verdieping die mensen verlangen. Vanuit de psychologie, de neurologie en vanuit ondernemerschap hebben duizenden mensen al kennis gemaakt met zijn energieke en inspirerende wijze van werken. Samen met EarlyBridge brengt Ronald mensen en hun klanten op een next level.

Gerrita van der Veen

Associate partner
+31655185088

Gerrita is van huis uit sociaal psycholoog, afgestudeerd en gepromoveerd aan de Vrije
Universiteit te Amsterdam. Zij heeft ruim 20 jaar ervaring in (marketing)research en heeft zich gespecialiseerd in consumentengedrag in relatie tot merkstrategie, conceptontwikkeling en productinnovatie.
Zij is momenteel als Lector Marketing & Marktonderzoek verbonden aan de HU Business School in Utrecht. Daarvoor is zij werkzaam geweest in diverse onderzoek disciplines en -functies bij onder meer Synovate, SWOKA, Instituut voor strategisch consumentenonderzoek, de Vrije Universiteit en het CNV.

Theo Ybema

Learning & development
+31683992925

Op jonge leeftijd heeft Theo ervaren wat toneelspelen hem kan bieden en besloot hij van gedrag en communicatie zijn beroep te maken.

Hij volgde de Academie voor Expressie en Communicatie in Leeuwarden om vervolgens zich als trainer, theatermaker en docent verder te ontwikkelen. Tijdens zijn loopbaan heeft hij zich verdiept in verschillende methoden voor persoonlijke ontwikkeling, zoals Voice Dialogue, het Enneagram en de Diamond Approach van A.H. Almaas.

Theo heeft de afgelopen jaren gewerkt als adviseur, trainer, coach en ontwikkelaar van veranderprogramma’s. Theo is specialist op het gebied van klantgerichte communicatie, sales en teamontwikkeling.

Anja Holleman

Learning & development
+31630415675

Bloed kruipt waar het niet gaan kan. Net als haar vader en haar zus heeft Anja er al jong voor gekozen om les te geven. Zij heeft de lerarenopleiding in Nijmegen afgerond met specialisatie Nederlands en Engels. Zij gelooft dat het analyseren van de klantvraag is cruciaal is voor effectief klantcontact. Verkoop of service – het maakt niet uit – het draait om de klant.

In het Advies & Service Center van ABN AMRO heeft zij zestien jaar ervaring opgedaan als klantadviseur, trainer en opleidingsadviseur. In 2012 heeft zij hiervoor haar Post-HBO opleiding E-learning afgerond aan de Fontys Hogeschool.

Ilona Boezeman

Trainer
+31621244211

De fascinatie voor een positieve grondhouding kenmerkt Ilona van top tot teen. Dit vloeit door in haar visie op Customer Service. Verbinding maken met mensen is een vanzelfsprekendheid voor haar. Als trainer en coach is ze zeer gericht op het behalen van resultaten. Haar eigen positieve mindset stelt ze als maatstaf om in samenwerking de gestelde doelen te bereiken. Het analyseren van een proces zorgt ervoor dat ze vlot kan schakelen en haar expertise kan bijzetten. Ilona wordt gezien als een ambitieuze, humoristische en communicatief vaardige professional.

Roely van Arkel

Office manager
+31612987033

Roely heeft jarenlange werkervaring opgedaan in diverse facilitaire en secretariële ondersteunende functies in verschillende sectoren, waarvan de laatste jaren als officemanager. Zij is de parel van EarlyBridge door haar klantgericht en professioneel aanpak voor zoals klanten als medewerkers.
Het geeft haar veel werkplezier om organisaties dienstverlenend te ondersteunen. Bij EarlyBridge versterkt zij onze administratieve organisatie met haar brede kennis, ervaring en vaardigheden.

default
Loading posts...
magnifier
#005d83
off
none
loading
off