full
border
#666666
http://www.earlybridge.nl/wp-content/themes/eb2014/
http://www.earlybridge.nl/
#005d83
style3

Advies – Customer Journey Mapping

We are professional.

Customer Journey Mapping

Aan de hand van Customer Journey Mapping maken we inzichtelijk wat klantgerichtheid inhoudt voor uw bedrijf, uw merk en uw organisatie.

Door de juiste Customer Journey Mapping-technieken te koppelen aan uw doel nemen wij u mee in de ontwikkelingen van uw ideale klantreis. Op deze manier zorgen wij ervoor dat uw organisatie zich bewust is van het belang van de klant en dat u de regie neemt over de beleving van uw klant. De juiste customer journeys maken uw merkbeloftes waar in het dagelijks contact met uw klanten. Bovendien scherpt u de concurrentiepositie van uw bedrijf merkbaar aan.

Kwadrant Model

EarlyBridge_Kwadrant_Model

 

Customer Journey Mapping kan u in de breedste zin ondersteunen om uw doelstellingen te bereiken. Het kan in meerdere vormen en met verschillende doelen worden toegepast. Om u bewust te maken van de mogelijkheden hebben wij het Kwadrant Model ontwikkeld. Het is een visualisatie van het startpunt en het verloop van een verandertraject naar klantgerichtheid, hogere verkoop, meer efficiency, hogere NPS of om het even welke doelstelling u wilt realiseren.

Wij adviseren u hoe u het Kwadrant Model kunt toepassen om uw Customer Journey Mapping -traject meerwaarde te geven. Het ultieme succes is bereikt wanneer het effect in de praktijk tastbaar is voor klanten en meetbaar is voor uw bedrijf.

 

Meer informatie

default
Loading posts...
magnifier
#005d83
off
none
loading
off